Parerea bloggerilor de moda

In primul rand imi cer scuze celor 2-3 cititori ai blogului meu :) pentru lipsa posturilor din ultima vreme dar de cateva saptamani am inceput o viata noua in alt tara, un alt job si un apartament in care momentan nu exista internet. Sper ca in maxim o saptamana sa rezolv aceasta problema MAJORA ! :)
Acum doua saptamani am primit un email din partea celor de la divahair.ro in care mi se cerea sa raspund catorva intrebari legate de moda. Cei de la divahair au facut o selectie a raspunsurilor, dat fiind numarul mare de bloggeri, asa ca voi posta intrebarile si raspunsurile mele complete aici, iar mai jos gasiti linkul catre articol, unde veti gasi pareri interesante ale bloggerilor de moda.
ARTICOL !

Enjoy !

1. Ce nu ar trebui sa-i lipseasca, unei femei moderne, din garderoba? Ai putea numi cateva must-have-uri?

Din punctul meu de vedere ceea ce nu ar trebui sa lipseasca din garderoba unei femei moderne,active, ar fi o pereche de blugi drepti, potriviti siluetei , dar nu cu talia sub buric,plini de paiete sau cine stie ce inventie extraordinara , o pereche de balerini , un sacou casual, o pereche de pantofi negrii cu tocul inalt, o ie lejera, o camasa alba bine croita, si, stiu ca deja este un cliseu… rochia neagra care intotdeauna va va scoate din incurcatura.

2. Tinand cont de situatia economica, ar trebui sa invatam sa facem smart shopping. Ce reguli ai include pe lista cumparaturilor inteligente?

In primul rand e bine sa iti faci o mica lista cu cateva piese de baza, pe care sa le poti combina apoi in diferite feluri sau sa le poti accesoriza in asa fel incat sa simti ca te imbraci cu ceva nou in fiecare zi. Poti incerca o pereche de blugi cu o croiala simpla,dreapta la care poti pune un tricou sau poti pune o camasa, o ie, te poti incalta cu pantofi sport,balerini sau pantofi cu toc. Imaginatia este cheia atunci cand ai doar cateva piese pe care vrei sa le combini diferit in fiecare zi.
In al doilea rand, nu investii in haine care nu iti plac cu adevarat dar sunt in trend.

3. Shopping-ul online este intr-o continua dezvoltare si totusi, in Romania, inca mai exista persoane care il evita. Tu cumperi online? Daca da, care sunt avantajele cumparaturilor facute din fata calculatorului?

In privinta cumparaturilor online pot spune ca am facut cateva achizitii de pe diferite site-uri dar niciodata haine. Nu spun ca nu este ok sa cumperi dar eu sunt o persoana careia ii place sa vada hainele, sa le simta materialul, imi place experienta shoppingului in magazine reale nu virtuale.

4. Ce parere ai despre stilul vestimentar al femeilor din Romania?

Cred ca femeile din Romania se chinuie prea mult sa iasa in evidenta iar de cele mai multe ori dau gres dar mai cred in aceasi masura ca romancele sunt receptive iar atunci cand sunt indrumate corect pot surprinde placut. Aud mereu pareri ale oamenilor de specialitate despre prost gustul romancelor in materie de fashion dar niciodata nu am auzit pe cineva care sa propuna un proiect in scoli, o ora pe saptamana, in care persoane avizate pot vorbii cu elevii, le pot explica despre moda,despre importanta simplitatii, le pot da exemple concrete despre cum ar trebuii sa se imbrace conform varstei. Gustul poate fi educat !

5. Daca ai putea sa dai cateva sfaturi de stil care ar fi acelea?

Nu ma consider o persoana care ar trebuii sa dea sfaturi de stil dar cateva lucruri pe care le spun si pe blogul meu si dupa care ma ghidez si eu ar fi : nu pleca cu conceptia gresita ca doar daca ai bani te poti imbraca frumos, foloseste-ti imaginatia si combin-o cu bun simt, incearca sa te imbraci adecvat corpului tau…este o imagine atat de urata atunci cand cineva cu kg in plus poarta lucruri stramte,scurte cand exista atatea metode prin care sa ascunda kg si sa arate si foarte bine.

2 thoughts on “Parerea bloggerilor de moda

    • Buna, scuze ca raspun cu o asa mare intarziere. Din pacate :) nu sunt. Sunt doar o persoana care iubeste moda si spera ca la un moment dat o sa lucreze in domeniu. Momentan imi croiesc drumul ca sa spun asa.

Leave a Reply

