Fotografia de moda

In ultimii ani, fotografia de moda a evoluat, devenind in unele cazuri chiar opera de arta. Vad atat de des editoriale de moda cu o poveste buna, poze de o calitate exceptionala si modele care te hipnotizeaza cu privirea. Admir fotografii care stiu cum sa puna hainele in valoare folosindu-se de mediul inconjurator si care stiu cum sa se joace cu lumina.

Cand am dat prima oara ochii cu moda (undeva prin clasa a 6-a ) tin minte ca atentia mea se indrepta inspre hainele din poze dar pe parcurs (adica de vreo cativa ani) am inceput sa inteleg ca fotograful si editorul incearca sa transmita un mesaj sau sa spuna o poveste folosindu-se de haine sau de accesorii. Luati o revista si incercati sa priviti editorialul de moda cu alti ochi, cititi limbajul trupului modelului, uitati-va la privirea ei/lui si incercati sa cititi mesajul pe care il transmite.

Incerc destul de des sa ii fac pe altii sa inteleaga ca moda adevarata este o arta, moda adevarata nu inseamna pitipoance,rochii scurte cu volane si sclipici, poze in chiloti , unghii false, nu inseamna ca trebuie sa iti asortezi rujul cu oja ,cureaua,pantofii si geanta.  Cativa au inteles si sunt mandra de ei :)

Gata! nu mai scriu, pentru ca sunt nerabdatoare sa atasez pozele.

Enjoy !

Am adunat cateva poze pe care o sa le si postez, poze de la care nu imi pot lua ochii si care se regasesc pe desktop-ul meu in fiecare zi.

2 thoughts on “Fotografia de moda

Leave a Reply

