Sunt PetiteAlx si sunt dependenta de … pantofi!

Pana acum nu am cunoscut nici o fata care sa fie multumita de numarul pantofilor pe care ii detine…. niciodata nu poti sa zici ca ai destui pantofi!! Eu sunt una dintre aceste fete! Am reusit performanta de a-mi cumpara pantofi doar pentru ca erau frumosi… da..nu aveau numarul meu dar am cumparat oricum pentru ca aratau f bine…si cine stie, poate imi mai creste piciorul daca stau cu picioarele in apa in fiecare zi :))

Din pacate, fetelor, nu va pot ajuta decat cu poze :) … restul depinde de voi…daca va faceti de cap cu salariul sau cu banii stransi pentru zile negre si pentru pantofi! :P

Am sa revin cand voi fi mai putin ocupata, cu un post despre istoria pantofilor, cu poze interesante ale modelelor de pe la 1500 pana in zilele noastre. Am tot ce imi trebuie, doar cu timpul stau cam prost.

Gata! nu mai scriu…ma intind si voi vreti sa vedeti pantofii! :P

Enjoy!

4 thoughts on “Sunt PetiteAlx si sunt dependenta de … pantofi!

Leave a Reply

