Fete cucuiete

Azi am multe multe poze pentru voi, poze cu fete de prin toata lumea. Imi face mare placere sa ma uit la poze cu oameni bine imbracati si originali :) de aceea  mi-am pierdut cateva ore bune pe http://lookbook.nu/ si am salvat cateva poze si pentru voi. Mai multe gasiti pe siteul de mai sus.

In cateva saptamani voi face un concurs, sa aratam lumii ca si noi avem fete care au imaginatie si bun gust! :)

Si ca sa ma dau si eu mare va anunt ca azi a aparut primul meu articol pentru anyplace.ro  http://www.anyplace.ro/news_details/bucuresti/1/1911/cum-trebuie-sa-te-aranjezi-la-balul-de-absolvire.

Leave a Reply

